Äntligen

2011-10-05 @ 15:31:11

.. är jag hemma! Skolan har varit något enormt seg och de hjälpte ju inte att jag va jätte sur heller. Inte nog med de jag försov mig och vaknade 10min innan jag skulle till bussen så fick springa hela vägen och idag gick jag på bussen på en annan hållplats dom ligger 5min från mig så jag va helt död när jag kom fram. Sen glömde jag min mobil eftersom jag inte hitta den, min skåps nyckel och skoldatan, lyckat... De viktigast glömde jag hemma!
Aha hade matte prov och de gick rätt bra faktiskt så lite lyckat vare ändå.
Och nu är jag hemma och har precis ätit en nyttig lunch så nu blir de till att plugga också.

Haha glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0